Beauty News Yves Rocher

Cum observ ca postarile despre brandul Yves Rocher va atrage atentia destul de mult, eu folosesc in mod constant produsele lor, m-am gandit ca este timpul sa trec la pasul urmator: sa am acest brand la Beauty News.
Sper ca ati inteles, inca sij postarile anterioare ca imi plac foarte mult parfumurile Yves Rocher, asa ca mi-am indreptat atentia catre cel mai nou parfum al lor: Naturelle Osmanthus



Michel Girard este creatorul acestui parfum si spune ca a vrut sa obtina un parfum revigorant, spontan si senzual. Notele de mijloc florale ale extractului de Iasimoe de Sambac si ale esentei naturale de Osmanthus, colorata si feminina, asociate cu vivacitatea esentei de Lamaie si accentele sofisticate ale esentei de Cedru.

Din aceasta descriere ma astept sa fie un parfum potrivit pentru vara. Daca va este frica sa il comandati online, putetimerge in orice magazin Yves Rocher sa il icercati. Eu sunt tare curioasa cat din notele pafumului Naturelle, cel initial, se vor simti si in aceasta varianta.


O alta noutate de la Yves Rocher este serul concentrat anti-celulita pentru zonele rebele. Serul contine un singur extract activ, extractul de Mangustan obtinut prin tehnologia N.A.T. Expertii Yves Rocher considera ca astfel putem sa avem "cheia" catre combaterea celulitei.

Tehnologia de asimilare NAT presupune extractia 100% naturala pentru obtinerea unui extract bogat in Mangustan  si pentru optimizarea asimilarii.

Printr-un singur click, acest concentrat activ se imbina cu formula, pentru a rezulta o textura inedita ultra-revigoranta, non-grasa. Acest produs promite ca numai dupa 7 zile pielea este mai neteda si mai fina, iar aspectul de coaja de portocala  vizibil redus.

Suna tare bine noutatile Yves Rocher si eu raman setata pe parfum. Merg in magazin sa il miros si apoi il voi comanda, daca este pe placul meu.

Voi ce produse folositi de la Yves Rocher?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro


Etichete: , , , , ,