Instant Facelift de la Skin Chemists - Review

Instant Facelift a intrat in kitul meu de makeup fara drept de apel si ma bucur foarte tare ca s-a intamplat asta. Acest produs l-am castigat la unul dintre evenimentele organizate de Ani de la BeautyBarometer si chiar daca aveam deja in uz Instant Eye Lift ( tot Skin Chemists ) l-am incercat imediat si pe acesta.




Instant Facelift este un ser premium, cu efect imediat de lifting. Prin formula sa, serul va ridica si va strange pielea pentru un efect spectaculos, insa va pastra si intensifica efectul de hidratare atat de necesar pentru tenul matur.


Eu l-am testat atat pe mine cat si pe clientele mele, iar rezultatele nu au intarziat sa apara.
Textura lui este clasica de ser, are un miros discret si va fi incolor odata aplicat pe ten. L-am intins foarte bine, recomad sa fie foarte bine intins, si s-a format o pelicula subtire la suprafata pielii. Daca nu estompezi bine pana spre linia parului, se vor vedea mici diferente de textura a pielii, datorita acelei pelicule.


Imediat dupa aceea, am simtit cum imi strangea pielea. Acea senzatie de "piele care tine". Senzatia a disparut destul de repede, dupa 10-20 secunde, apoi produsul s-a asezat. Adica de aici incolo am vazut numai efectele:
- piele intinsa atat pe intreaga fata cat si pe zona ochilor
- pori micsorati
- aspect mai mat al tenului

Mie asta mi-a placut foarte mult. Produsul este potrivit pentru toate tipurile de ten, dar mi se pare ca matifierea si micsorarea ( optica ) a porilor sunt de luat in seama.

Instant Facelift se comporta foarte bine si ca baza de machiaj. Pelicula pe care o formeaza ( v-am precizat asta mai sus ) ajuta fondul de ten sa se intinda mult mai bine, sa reziste mai mult si mai ales sa nu luceasca inestetic prea repede.

Este eficienta o cantitate mica de produs, o pompita pentru intreaga fata, insa mare atentie ca in zonele unde vei aplica mai mult produs efectul va fi exact opusul. Adica, excesul de produs va forma mici descuamari ( arata ca niste scamute ) si acolo se va schimba textura pielii. Tot ce vei pune peste, fond de ten sau anticearcan, va fi cu acea textura neuniforma.


Cu toate acestea, produsul ajuta la hidratarea naturala a pielii prin ingredientul activ Eyeseryl, care ajuta la imbunatatirea fermitatii si a elasticitatii pielii.
Vitaminele A si E din compozitie sunt responsabile de o hidratare eficienta a pielii mature, uscate si sensibile.

Brandul Skin Chemists se gaseste exclusiv in magazinele Marionnaud si au o gama variata de produse.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , ,