Pick`N`Dazzle si noul brand de lux Vivian Gray

Despre prima mea cutiuta Pick`N`Dazzle am scris deja pe blog aici, dar la #beautyswapbybeautybarometer am avut noroc si am castigat o cutiuta speciala Pick`N`Dazzle.




De ce spun ca este speciala? O astfel de varianta nu o veti gasi la vanzare, dar eu m-am bucurat ca am avut doua produse din brandul exclusivist Vivian Gray si alte doua produse ale brandului Teeez.


Vivian Gray este un brand exclusivist de lux pentru baie, fabricat in Germania si se adreseaza celor care vor sa fie inconjurati de lux si calitate chiar si in baie.
Eu am gelul de dus si crema de corp din gama Ruby Style Luxury si m-a cucerit mirosul lor feminin cu note de vanilie si iasomie acompaniate de prospetimea florilor de portocal si a tuberozelor. Eu il percep ca pe un parfum dulce, ceea ce este exact pe placul meu.


Acest brand nu este comercializat in Romania, ceea ce face mai palpitanta si mai incitanta cutiuta Pick`n`Dazzle. Acesta cred ca este cel mai puternic atuu al conceptului si motivul pentru care se bucura de atat de multa popularitate printre colegele mele blogerite sau femei iubitoare de frumos.


De la Teeez am o oja verde si o mascara, dar nu am apucat sa le incerc. Abia astept sa vad cat rezista mascara pentru ca am observat peria si este exact ca cea a rimelului meu preferat de la Make Up For Ever ( despre care, evident, nu am apucat sa scriu pe blog ).

In variantele de cutiute Dazzling Piks si Premium Piks se pot regasi produsele brandului Vivian Gray, iar produsele Teeez de obicei sunt cadouri pentru varinatele de abonament de 6 luni sau 12 luni, dar se pot regasi si in cutiute.

Sa nu uit, nici brandul Teeez nu se gaseste in Romania, deci eu m-am bucurat de o cutiuta exclusiva cu branduri exclusiv Pick`n`Dazzle.

Tu ti-ai completat profilul beauty? Sunt curioasa sa imi spui ce parere ai despre concept.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , ,