Review: Fond de ten Youth Extend de la Artistry

Prima data am incercat acest fond de ten la cursurile de machiaj de la Academia Startline si de atunci mi-a ramas gandul la el. Este un produs scumput si abia pe la inceputul acestui an am reusit sa il cumpar. Me so happy! Cum il stiu de mai bine de un an, un review era necesar.



Sa va povestesc cate ceva despre acest produs. Este potrivit tuturor tipurilor de ten, inclusiv pentru tenul sensibil si are efect de lifting.
Fondurile de ten lifting pentru uniformizare Youth Xtend sunt cele mai performante fonduri de ten anti-rid de la Artistry, folosesc tehnologia revolutionara Youth Xtend de ingrijire a tenului, conferindu-i in timp uniformitate si un aspect ferm. Sistemul optic de reflexie a luminii de inalta rezolutie atenueaza rapid aparitia liniilor fine si a ridurilor, redand aspectul intinerit si plin de vitalitate al tenului, in timp ce tehnologia avansată Youth Xtend si factorul de protectie solara Spf 20 confera beneficii anti-rid de durata, pentru un ten intinerit acum, dar si in viitor.

Chiar daca nu am o anumita varsta, care sa ma oblige la folosirea produselor de lifting, eu am ales totusi acest fond de ten din foate multe motive. Unul dintre ele este chiar usurinta cu care se aplica pe ten si efectul foarte natural pe care il obtin. Fondul de ten nu incarca, imi imbunatateste aspectul pielii, nu se strange in pori.


Eu am nuanta Ochre si este o nuanta medie, care se adapteaza pentru majoritatea nauntelor de ten, eu il am in kit si este ok pentru majoritatea clientelor mele, desi aici am ceva de obiectat! In promovare, cei de la Amway spun ca se poate adapta pana la 3-5 nuante, insa eu nu as merge atat de departe. L-am testat pe suficient de multe persoane cat sa imi pot exprima o parere avizata. Acest fond de ten se poate adapta pana la maxim 3 nuante, in functie de capacitatea pielii tale de a capta lumina.

Nuanta Ochre pe mai multe tipuri de ten
Foto realizate cu telefonul si intr-o lumina articficala galbena

L-am folosit pe mai multe tipuri de ten, mai tinere sau mature si se aseaza la fel de bine. Arata foarte bine in poze, iar in kitul meu are loc de cinste. Pentru machiajul meu zilnic, tot dupa el intind cel mai des mana.
Nuanta Towny 
Foto realizate cu telefonul si intr-o lumina articficala galbena

Cum reuseste el sa le faca chiar asa pe toate? Prin tehnologia specifica Youth Xtend:
- Un ingredient cheie ce contine peptide puternice care ajuta la obtinerea unui ten ferm, avand un efect vizibil de lifting asupra acestuia.
- Sistemul optic de reflexie a luminii de inalta rezolutie
- Particulele sferice si pigmentii speciali de culoare sunt perfect echilibrati pentru a crea difuzia optica a luminii pe suprafata epidermei.
- Atenueaza aparitia liniilor fine si a ridurilor.
- Hialuronat de sodiu cu actiune duala. Hidrateaza epiderma instantaneu. Uniformizeaza suprafata tenului, permitand aplicarea fara efort a fondului de ten.

Fiind un fond de ten hidratant, textura sa este fluida, cremoasa, putin densa, dar extrem de usor de manevrat. Fiind o textura fluida si densa va fi necesara o cantitate mica de produs, o pompita! Mie imi ajunge pentru intreaga fata fara sa mai adaug, iar in functie de cat de bine este hidratat tenul, cantitatea se va micsora considerabil. De exemplu, daca aleg sa aplic Youth Extend-ul intr-o zi cand am facut exfoliere, am aplicat si un ser cu o seara inainte, atunci jumatate de pompita imi va fi de ajuns. JUR!

Acoperirea lui este medie, dar medie si poate fi usor buidabile. Adica pe zonele unde necesitati ceva mai multa acoperire, puteti adauga un strat suplimentar de produs.

Cel mai usor se aplica cu degetele. Eu asa il aplic de cele mai multe ori, iar pe cliente aleg pensula clasica de fond de ten sau un buretel usor umezit, functie de preferinte sau de puterea de acoperire ( explicatii detaliate ) pe care ti-o doresti.

Fondul de ten este intr-un recipient de sticla, transparent, prevazut cu pompita, sistem de blocare a pompitei pentru cand alegi sa il porti in geanta ( sa nu se intample ceva neplacut ). Cel mai mult ( si aici am vrut sa ajung ) imi place ca recipientul transparent iti permite sa vezi cantitatea de produs, dar sistemul pompitei este tare interesant. Are in recipient un buretel cu o textura interesanta si de fiecare data cand apesi pompita, el se ridica si elimina cantitatea necesara de fond de ten, fara sa pierzi nici un strop.

Cred ca am cuprins tot ce trebuie, insa daca am uitat vre-un aspect, astept cu drag intrebarile voastre.
Acest fond de ten poate fi comandat de la reprezentantii Amway si costa cam 240 Ron. Cum spuneam este un produs scump, insa isi merita fiecare banut.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , ,