TAG. Cateva lucruri despre mine

Tag-urile sunt o modalitate tare draguta de a-mi deschide sufletul in fata voastra, iar astazi am decis sa raspund nominalizarii de la Oana si ii multumesc pentru asta.




1. De ce ai ales sa devii blogger de beauty?
Sincer, sincer? De placere, mai fratilor!
Am deschis acest blog dupa ce am ramas acasa cu Andra, primul meu copil. Am simtit ca am nevoie de ceva care sa ma relaxeze, iar pasiunea mea pentru machiaj si frumos au picat la fix. Nu am crezut vreodata ca cineva va intra in mod constant pe blogul meu, dar iata ca usor, usor se intampla si asta. Va multumesc zilnic tuturor pentruvizite si comentarii.

2. Ai ceva cu persoanele care au tatuaje?
Absolut deloc, insa eu nu sunt cel mai mare fan. Urasc tatuajele foarte mari, dar admir pe cele micute si plasate in locuri interesante :)
Eu nu cred ca mi-as face unul si nici nu stiu cum voi reactiona daca copiii mei isi vor face un tatuaj.

3. Ce bloggeri urmaresti?
Multi. Sunt atat bloggeri de pe la noi cat si din afara, insa am cateva preferate.... normal :)

4. Vrei sa treci de la blogging la vlogging?
Vreau sa fac si vlogging, deja am canalul de YouTube activ: Dana Stancu. Sper sa prind curaj pentru tutoriale de machiaj, insa pana atunci ramanem la primul proiect: Scoala de ingrijire! Am postat despre demachiere, insa am in lucru si multe alte filmulete cu sfaturi utile despre ingrijire.

5. Consideri ca trebuie sa te machiezi ca sa arati bine?
Este destul de relativ. Eu nu ma machiez zilnic, dar am un ten curat cu care ma mandresc. ca sa te simti bine in pielea ta trebuie numai sa fii bine cu tine ( machiata sau nu ).

6. Ai 3 produse de machiaj la care nu poti renunta? Care sunt acelea?
Fondul de ten, blush si mascara

7. Ce iti place sa faci in timpul liber pe langa blogging?
Sunt blogger, makeup artist, makeup trainer si mamica, deci timp liber cu masura. Oricum ma bucur de familie si de joaca cu copii prin parcuri racoroase.

8. Iti place sportul? Ce sporturi practici sau ai practicat?
Da. Am practicat  ani gimnastica sportiva si ritmica, dar nu am avut noroc. In rest imi place sa joc voley sau alte sporturi usoare de practicat in parc, cu prietenii.

9. Te-ai muta in alta tara? Care?
Imi  este cam frica de schimbari, dar daca mi-as permite financiar m-as muta in SUA. Nu pentru ca ar fi "Raiul " ci pentru ca acolo gasesc tot ce visez in materie de cosmetice.

10. Ce iti aduce aminte de casa?
Eu sunt sin Bucuresti si locuiesc tot aici, dar cu siguranta mesele bogate si masa plina de oameni dragi.

Va pup si sper ca v-au placut raspunsurile mele.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: ,