Best of Summer: Murad Refreshing Cleanser

Cred ca este primul review de pe blog dedicat in totalitate unui demachiant. Sunt absolut indragostita de acest produs de la Dr. Murad si m-a impresionat de la prima aplicare. 


Este primul pas in rutina de ingrijire Dr. Murad cu o formula usoara, nu usuca pielea ce curata machiajul, excesul de sebum si impuritatile. 

Contine extract din radacina de ghimbir alb hawayan ce hidrateaza pielea pentru a-i imbunatati supletea, extract de castravete care calmeaza si improspateaza plus extract de alge marine cu rol in calmare, fermitate si restabilirea Ph-ului pielii.

Prima data am crezut ca este o formula laptoasa si am folosit asa cum o fac eu de obicei ( video cu demachierea corecta ), insa mare surpriza mi-a fost cand am observat ca incepe sa faca spuma. M-am grabit sa citesc eticheta, dar mi-a venit inima la loc cand am constatat ca este un cleanser pe baza de apa si are rolul de a curata si tonifia pielea.



Textura lui este cremoasa, spuma este fina, usor densa cu un miros discret si placut. Este necesara o cantitate mica de produs pentru a curata intreaga fata si gatul. Mi-am curatat machiajul cu acest produs si ma declar uimita de rezultat: machiajul a fost indepartat complet de la prima incercare.

Desi pe recipient spune sa nu folosim Murad Refreshing Cleanser in zona ochilor, eu am mai scapat si pe acolo produs, dar nu m-au usturat ochii sau sa afecteze cumva. 



Dupa ce folosesc acest cleanser imi simt tenul foarte fin, luminos si imi lasa pe piele o senzatie placuta de confort si prospetime. 
Pentru ca este un produs din gama "Age Reform" are inrediente care actioneaza si pe partea de anti-age, ingrediente benefice pentru piele pe termen lung si care vor preveni aparitia ridurilor. Evident ca cele mai bune rezultate le veti avea daca folositi produse din aceasi gama ca o continuare a ritualului de ingrijire. Dr. Murad recomanda ca dupa curatare sa folositi un tratament din aceasi gama. 



Cum spuneam si la inceputul postarii, m-am indragostit de acest produs si clar merita investitia. Produsele Dr. Murad de gasesc exclusiv in magazinele Sephora. Nu stiu cu exactitate cat costa, dar voi pandi ofertele si vanzarile private pentru a-l recumpara.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , ,