Best of Summer: Protectia solara Bioderma

Categoric vara lui 2015 a purtat semnatura Bioderma. M-am bucurat de multe produse Bioderma anul asta, iar cele pentru protectie solara nu fac exceptie.
Inca de cand s-a lansat folosesc constant lotiunea micalara Sensibio H2O, folosesc ABC Derm pentru copii constant de mai bine de 5 ani, iar anul acesta m-am bucurat de alte noi produse carora le voi ramane fidela.


Pentru tenul meu am folosit Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+, varianta pentru ten deschis. Chiar daca am avut tenul bronzat, aceasta crema nu a arat aiurea pe ten, ci s-a adaptat frumos nuantei mele.


Am folosit crema atat singura cat si sub fondul de ten. Desi promite matifiere, aceasta crema nu se aplica din prima mata. La inceput are un finnish natural, dar imediat ce "se aseaza" ( asa imiplace mie sa spun ) devine mai mata.

Folosita ca atare aceasta crema, am observat ca devine mata, dar un mat natural, protejeaza impotriva radiatiilor solare si uniformizeaza putin tenul atat prin prezenta pigmentilor de culoare cat si prin difuzarea luminii pe ten.


Daca o folosesc ca baza, atunci nu afecteaza deloc finnish-ul fondului de ten. Asta inseamna ca poti folosi un fond de ten mai stralucitor si nu oligatoriu mat. Ce am mai obervat eu este ca uniformizand tenul inainte de aplicarea fondului de ten, poti alege un fond de ten cu acoperire foarte mica si va arata super-natural. Uniformizarea din crema Photoderm plus acoperirea mica a fondului de ten iti va face o piele luminoasa, naturala si fara pete.


La mare am folosit spray-ul Photoderm Bronz 50 si m-a surprins foarte placut acest produs. Eu nu folosesc uleiuri pentru protectia solara, ci prefer lotiunile, dar de data aceasta i-am dat o sansa uleiului de la Bioderma. Era pacat de el sa il tin si sa nu il folosesc!
Dupa cum stiti, eu anul acesta am fost cam insarcinata si a trebuit sa ma protejez mai atent decat in alte situatii. Am folosit protectia cea mai inalta... 50+, am stat cu palarie pe cap, sub umbrela si foarte rar am iesit la soare. Ma asteptam ca din vacanta sa ma intorc la fel de alba cum am plecat, insa spray-ul Photoderm Bronz nu doar protejeaza de razele soarelui ci si ajuta la accelerarea bronzului. In plus, datorita complexulului brevetat Cellular Bioprotection protejeaza direct ADN-ul celular si intareste imunitatea celulara. Wow!

La capitolul protectie solara sta foarte bine pentru ca nu m-am ars deloc si m-am bronzat uniform.
Uleiul are o textura foarte usoara, intra repede in piele si nu lasa pelicula grasa, insa lasa pielea frumos stralucitoare ( nu uleioasa ).

Formula lui nu contine alcool sau parabeni, este non-comedogenic si rezistent la apa. Formula uleiului este indicata si celor cu pielea sensibila. Eu am folosit  pentru copii, dar numai pe picioruse cand nu au avut rabdare sa le aplic lotiunea lor obisnuita.

Pulverizatorul dozeaza bine cantitatea de produs si asta mi-a usurat mie munca cu copii.
Imi place si mirosul lui fin, as spune chiar specific Bioderma.


Dupa asa o distractie la soare, eu folosesc preventiv si lotiuni speciale AfterSun. Evident ca am ales tot Bioderma la acest capitol. Photoderm Apres-Soleil cu acelasi complex Bioprotection, dar formula parfumata. Formula acestei lotiuni este potrivita pentru pielea sensibila, pentru adulti sau copii si poate fi folosita atat pe ten cat si pe tot corpul.

Fara pauze sau alte scuze, eu am folosit aceasta lotiune aproape in fiecare zi de vara, chiar si dupa lungile ore petrecute in parc. Lotiunea este bogata in substante active hidratante si calmantepentru a decongestiona pielea dupa expunere la soare. Agentii de hidratare restabilesc conformtul pielii si ajuta la pastrarea indelungata a bronzului prin prevenirea descuamarii. True! Nici pielea nu mi s-a descuamat daca am avut grija la protectie si hidratare.


De obicei, astfel de lotiuni au printre ingrediente si mentholul cu rol de racorire, insa lotiunea Photoderm nu are menthol. Cred ca asta o face potrivita atat pentru copii cat si pentru ten.
Textura lotiunii este una usoara, intra repede in piele si are efect instantaneu. Mirosul este foarte delicat,in ciuda formulei parfumate.

Pielea copiilor ( 5 ani si 3 ani ) au tolerat-o foarte bine, nu au aparut iritatii sau alte afectiuni ale pielii.

Cam aceastea au fost produsele mele pentru protectia solara. Imi place foarte tare efectul de bronz obtinut si fara sa avem arsuri sau probleme ale pielii.

Voi folositi produsele Bioderma?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , ,