Mustaev single eyeshadow. Review

Din vara acestui an, in lista brandurilor preferate pentru kitul meu de makeup a intrat si MustaeV. Calitatea si versatilitatea produselor mi se pare foarte buna, comparativa chiar la nivel de branduri cu traditie in machiajul profesional.

Astazi vreau sa va vorbesc despre doua farduri, nou intrate in colectia mea: #124 Naked Wood si #126 Burn

Mustaev s-a gandit la toate. Inca de la primul contact cu fardurile, am observat ambalajul original care a fost special creat pentru o usoara manipulare a produselor. Dap, cand desfaci un fard MustaeV nici unghiile nu ti le rupi, nici oja nu iti sare si cutia ramane intacta.


Apoi descoperi sub negrul de carton al ambalajului si pastilele de fard, ambalate clasic intr-un recipient din plastic cu capac transparent stantat cu numele brandului MustaeV.



Prima data vreau sa va vorbesc despre fardul Naked Wood, o nuanta calda de bej-oranj pe care eu o folosesc in mai multe feluri:
- ca iluminator in punctele de interes: coltul intern al ochiului, sub spranceana, pe "arcul lui Cupidon" al buzelor sau pe pometi
- pentru tenurile mai deschise cred ca merge folosit si ca blush pentru a incalzi look-ul.
- ca baza de farduri pentru a intensifica si mai mult nuantele pe care le aplic peste Naked Wood sau pentru a oferi o stralucire discreta fardurilor complet mate ( adica schimb putin finnish-ul acestor farduri ) .
- ca fard clasic in diverse combinatii si forme.

Nu il folosesc pe puntea nasului pentru ca este o culoare pigmentata si nu cred ca ar arata natural in acest scop. Iata cum un simplu fard poate fi folosit in atat de multe feluri.


Aceasta nuanta de fard este usor irizata, iar in ambalaj se zaresc ceva particule aurii de glitter, insa in machiaj au rolul numai de a reflecta lumina. Ce vreau sa spun este ca particulele gliterate sunt foarte fine si nu dau fardului un finnish prea gliterat ( desi pe site este incadrat la finnish gliterrat ) ci usor stralucitor, fin si elegant.

Burn este o nuanta de maro-rosiatic cu un finnish perlat. Aceasta nuanta o consider potrivita pentru toamna, dar nu exclusiv.


De exemplu as folosi aceasta nuanta in orice sezon, pentru ochii deschisi la culoare ( verzi sau albastri ) intr-un smoky eyes intens. Pigmentul rosu din fard il face atat de potrivit pentru asta.
Fiind o nuanta de maro, se va potrivi pentru orice culoare de iris.

Mai poti sa fixezi un ruj cu nuanta aceasta si astfel obtii o noua culoare. La asta te asteptai? Eu am pus-o peste o nuanta de mov si am obtinut o nuanta intensa, dar purtabila la un eveniment sau chiar o petrecere. Eu nu sunt fana rujurilor mov si de aceea am simtit nevoia sa adaug altceva.

Ambele farduri au o textura surprinzatoare, foarte fina si matasoasa. Le-am folosit destul de des in perioada calda si nu se strang in pliu, nu se intind si rezista tota ziua.

Clar MustaeV este un brand caruia ii voi acorda ceva mai multa atentie si, la fel de sigur, vor mai aparea produse ale brandului in kitul meu pro.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , ,