Untold by Elizabeth Arden, Review

Anul trecut, cam pe vremea asta, scriam entuziasmata despre cel mai nou parfum Elizabeth Arden. Untold. Intre timp, eu am avut bafta sa il castig pe blogul Alinei si de atunci il descopar de fiecare data cand il port. 

Notele lui elegante, tinere si jucause imi plac. Parfumul il simt cam piperat, tare, intepator cand il pulverizez prima data, dar este normal de vreme ce se deschide cu notele de  piper roz si bergamote proaspete. Apoi se domoleste si capata note lemnoase transmise de patchouli si lemn de santal ca la final se se "aseze" ( asa imi place mie sa spun ) intr-un amestec fin si elegant de ambra si mosc. 


Nu stiu exact un ce categorie sa il incadrez, poate fi purtat atat de zi cu zi cat si la o intalnire de seara. 
Cand port acest parfum ma simt misterioasa, creativa si cu dor de aventura pentru ca aromele lui ma fac sa ma simt unica.



Sticluta parfumului este jucausa in forma metalica ce invaluie structura din sticla geometric sculptata de parca ar fi o bijuterie rara. 



Eu am varianta de 30 ml si o strecor foarte usor in geanta pentru a retusa pe parcursul zilei. Persistenta lui este medie, adica il simt pe piele pana spre 6-7 ore, dar nu mai mult. 

Nu stiu despre voi, dar eu sunt fericita ca am "my Untold story"

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro




Etichete: , , ,