Cadouri Nivea pentru prietenele mele

Stiu ca nu mai este chiar atat de mult pana la Craciun, insa nici prea tarziu pentru asta nu este. Eu mai am de ales cateva cadouri pentru prietenele mele dragi. Ca sa va povestesc ceva despre ele, va trimit catre o postare de anul trecut aici.
Acum sa va spun ce aleg pentru ele, tot de la Nivea.



Pentru Monica aleg aceasta cutiuta albastra care contine laptele de corp hidratant, gel de dus crema Creme Care si crema pentru maini Nivea Creme pentru o piele intens hidratata. Cutia ii va servi apoi pentru depozitarea diferitelor briz-brizuri sau chiar poate pune toate produsele Nivea ca sa le aiba aproape.


Pentru draga mea Nicoleta am ales setul format din gelul de dus crema Harmony Time si deodorantul Fresh Flower pentru ca este mereu pe fuga, iar in ceea ce priveste ingrijirea tenului, are un ritual foarte bine pus la punct, Sunt mandra de ea!
Nicoleta merge si la cursuri de salsa, asa ca posetuta ii va fi de mare ajutor in serile "caliente". Ole!


Pentru Adina, proaspata mamica pentru a doua oara, am ales setul format din Nivea Q10 Serum Pearls si Apa delicata de curatare 3in1 pentru toate tipurile de piele. Stiu sigur ca Adina nu mai are timp de machiat, demachiat, lotiune tonica, serum, crema si asa mai departe, asa ca am ales variantele cele mai eficiente cu un minim de efort. Cu lotiunea micelara a rezolvat tot la capitolul demachiere si tonifiere, iar pentru hidratare intensa perlele intens hidratante ii vor asigura hidratare optima pe tot parcursul zilei.



Pentru Simona, care nu pleaca fara machiaj, am ales setul format din Nivea Q10 Crema de zi si lapte demachiant. Are nevoie de aceste doua produse ca sa indeparteze eficient machiajul si sa nu se vada pe ten noptile petrecute in club.

Voi ce alegeti pentru prietenele voastre?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , ,