Christmas Challenge cu Famous Luxury Perfumes

Parfumul este intotdeauna un cadou primit cu placere, insa alegerea lui se dovedeste tare dificila. Ii va placea? Va persista? si lista "nesigurantei" poate continua.

Parfumurile Famous Luxury sunt pe gustul meu si au surprins exact aromele care imi plac. Sticlutele sunt foarte elegante, simple si ascund parfumuri intense, ce persista pe piele intreaga zi. Eu am deja cateva mostre ale acestor parfumuri si ma declar incantata de calitatea lor. Am si un parfum full-size despre care va voi scrie intr-un review detaliat.





Pentru ca este perioada Sarbatorilor si asta ne face mai buni mereu, ne deschide sufletele si buzunarele ( de ce sa nu fim sinceri?!? ) eu va propun sa profitati de ofertele speciale. In perioada 1-25 decembrie 2015 pe site-ul Famous Luxury Perfumes , beneficiati de cea mai buna oferta la achizitionarea parfumurilor Famous Luxury Perfumes : primiti 1 parfum GRATIS la alegere la fiecare parfum achizitionat.

Cei de la Famous Luxury Perfumes sunt generosi si ma ajuta sa va cadorisesc si eu cu ceva, asa ca va invit la #christmaschallenge parfumat. Puteti castiga un parfum, la alegere ( exceptie face Luxury Desire ) daca acceptati provocarea.


De asemenea, puteti castiga prin tragere la sorti, si 10 vouchere de cumparaturi in valoare de 78 lei fiecare.

Tot ce trebuie sa faceti este sa respectati regulile de mai jos:
- like & share paginii de Facebook Famous Luxury Perfumes aici
- like & share paginii de Facebook DanaMakeup aici
- like & share pozei de concurs de aici
- lasa un comentariu aici in care sa imi spui numele cu care ai dat like, link-ul de share al paginii, link-ul de share al pozei de concurs si raspunsul la intrebarea: "Cum iti alegi parfumul?"

Pentru tragerea la sorti, puteti beneficia de extra-sanse daca:
- ma urmariti prin GFC ( in dreapta casuta de Persoane interesate )
- ma abonati la newsletter ( introduceti adresa de mail si nu uitati sa confirmati abonarea )
- ma urmariti pe YouTube aici
- ma urmariti pe Instagram aici
- lasati-mi in comentariul vostru si aceste detalii

Ca de obicei, castigatorul / castigatoarea va fi comentariul cel mai frumos, pe care eu il voi simti sincer.
Acest concurs incepe acum si se va termina in data de 15 Dec, la miezul noptii.

Mult succes tuturor.

LATER EDIT: castigatoarea parfumului este Catalina Dode. Felicitari! Te rog sa imi transmiti datele tale de livrare pe mail bydanamakeup@blogspot.ro

Cele 10 vouchere in valoare de 78 Ron au fost castigate de:
1. Oana Alexandru
2. AndreeaZgripcea
3. Alina Hurmuz
4. Cati Cati
5. Andreea Qz
6. Maria Adriana Gutu
7. Maria Alexandra Badea
8. Georgiana Nuta
9. Mina Hermina
10. Jane ( Janeta Ivan )

Felicitari! Dragelor, va rog trimiteti-mi un mail cu titlul Voucher 78 ca sa trimit si eu sponsorului. El va va da, tot pe mail codul voucherului.


Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , ,