Despre ce nu am scris in 2015. Top 3

Anul asta am incercat, mai mult ca niciodata, sa fiu constanta pe blog. Nu sunt 100% multumita, dar am fost mai constanta si mai activa decat in anii trecuti.

Cu toate astea, tot nu am reusit sa scriu tot ce mi-am propus si motivul principal este felul meu haotic de a face lucrurile, cum ii sta bine unui nativ Geaman. Vedeti cum  dau eu cotita ca sa ma scot?
Anul asta, am reusit sa ies pe YouTube si sunt mega balbaita acolo pentru ca ma coplesesc emotiile ori de cate ori dau Play. Nu sunt timida, nu ma tratez, dar sigur voi exersa.

Spuneam ca anul asta nu am apucat sa fac tot ce mi-am propus....nu am scris despre produsele din gama Happiness de la Gerovital, nici despre parfumul BU Trendy si nici despre #Beautyswapbybeautybarometer3. Mai sunt multe altele, insa de acestea chiar vreau sa va scriu.




Parfumul BU Trendy a fost pe pielea mea aproape tot anul. Aroma este intensa, asa cum imi place mie, usor lemnoasa ( aromele de lemn de santal si mosc oriental ) ca sa intre in categoria mea preferata de parfumuri, dar si cu acorduri fructate pentru o senzatie de curat si proaspat. Notele floral-fructate vin din combinatia aromelor de mandarina cu marul verde, liliacul si bujorul ce provoaca simturilor o stare de confort.


Gama Happiness de la Gerovital mi s-a parut geniala, exact pe gustul meu. Produse bune, excelente as spune, arome intente si optimiste, preturi imbatabile si produse consumate pana la ultima picatura. Asta inseamna sa iti placa cu adevarat un produs.

#Beautyswapbybeautybarometer3 a fost un super-eveniment si imi pare atat de rau ca nu am apucat sa va scriu mai mult atunci, cand era totul cald. Evenimentul a avut loc intr-o zi minunata de luni, fix cu o saptamana inainte sa nasc. Asadar, eu am fost Kinderul cu surprize pentru ca toata lumea era atenta cu mine sa nu ma apuce contractiile sau alte surprize.

Yep, aveam in mana niste comori

Ca de obicei, Ani s-a intrecut pe sine si cu fiecare editie evenimentul este mai bine organizat, mai misto si mai bogat. Eu il astept cu nerabdare mereu si deja s-a anuntat data primului swap din 2016. Wow ce greu trece timpul. Lucrez intens la cutiuta pentru schimb, dar sa revenim la evenimentul din Septembrie 2015.

De data asta am facut super-afaceri. Am venit acasa cu niste produse interesante, pe care imi doream sa le testez, dar si cu o multime de produse noi, de la sponsorii evenimentului.


Multumim Ani, multumim MaRia, multumim Beauty Studio 190 pentru gazduire si multumim sponsorilor:


Sper ca in 2016 sa fiu mai prezenta, mai buna si mai interesanta.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , ,