Machiaj pentru Andreea

Nu stiu de ce nu v-am mai prezentat machiajele realizate de mine, insa nu lasam sa treaca anul chiar asa fara material:)

Poate ca unul dintre motive este ca nu mai tin minte exact nuantele folosite, dar pe cele despre care imi amintesc sigur, le mentionez la sfarsitul articolului. 

Acest machiaj este potrivit pentru un eveniment sau chiar pentru patrecerile din aceasta perioada.







Nu am foarte multe poze, pentru ca aparatul meu foto nu este grozav si nici timp nu am sa stau de poze cand ma asteapta nerbdatoare urmatoarea frumoasa clienta.

Hai sa va las si lista cu produsele folosite ( cele despre care imi amintesc )
- am pregatit tenul cu kitul pentru tenul gras de la Amway ( il gasiti aici )
- am folosit un mix de fond de ten intre Mat Velvet+ nanta 35 de la MUFE ( review ) si YSM Foundation nuanta 52 de la Inglot ( review )
- am corectat cearcanele cu anticearcanul waterproof de la Makeup Atelier Paris ( haul si prime impresii )
- am conturat fata cu fondul de ten 3in1 stick foundation ( review, demo ) in nuanta Chestnut de la Numeric Proof
- am fixat totul cu pudra libera de la Paris Berlin
- am accentual conturarea cremoasa cu bronzerul Chocolat Soleil de la Too Faced
- pentru pometi am folosit un blush piersica, mat din paleta de la Numeric Proof
- am iluminat cu AMC Multicolour System Highliting Powder nuanta 86
- pentru ochi am folosit fardul cremos de la Wycon, paleta de farduri mate de la Numeric Proof, farduri Make Up For Ever, pigmenti Inglot, gene false Makeup Atelier Paris, mascara Inglot, creion pentru sprancene Numeric Proof, gel eyeliner Makeup Atelier Paris
- pentru buze am ales rujul lichid in nuanta Cocktail de la Numeric Proof

Cam asta a fost. Va place acest machiaj? Unde l-ati purta?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , , , ,