Melkior Volcano Eyeshadow Review

Fardul Vulcano de la Melkior face parte din colectia de toamna Let`s Love Life ( info, photos ) si cred ca este cel mai indragit din colectie. Eu mi l-am dorit inca de cand am scris postarea cu noutatile, la fel si oja in nuata Lava ( pe care nu o am inca ).
Alaturi de acest fard, in colectie eu mai testez si fardul in nuanta Deep Sea, Wish si rujul Deep Love ( review, photos, swatches )



Aceste fard este putin cam intrigant pentru ca aplicat pe piele arata intr-un fel, in poze altfel. Daca ma uit la el in ambalaj as spune ca este un maro - cupru- rosiatic, in timp ce pe piele deja se vad puternic pigmentii spre roz. Ma asteptam la asta pentru ca mi-am data seama din vizualul colectiei. Din nou o bila alba pentru Melkior, asta inseamna ca vizualul este realizat chiar cu produsele colectiei, nu in photoshop adaugate fardurile in machiaj.

Oricum s-ar vedea textura fardului este compacta, se blenduieste bine si ii poti construi intensitatea. Este destul de pigmentat ( nu intr-atat cat sa nu il poti face si mai intens ), opac.

Formula sa compacta este exact asa cum trebuie, nici prea cremoasa, nici prea prafoasa. Finnis-ul este semi-mat si ma face sa ma duc cu gandul la un cake-eyeliner. Apropos de eyeliner, fardul poate fi aplicat cu pensula umeda si obtii o intensitate mai buna si o textura rezistenta.


Imi place ca in ambalajul sau, care arata foarte profesional by the way, are si o oglinda undeva in spatele fardului. Chiar daca este foarte functionala, imi ingreuneaza traba cand vreau sa le transfer in paleta magnetica de farduri.

Cum o dau, cum o intorc, ca nu ii gasesc prea mare cusur si ma bucur de asta. Fardul Vulcano de la Melkior a intrat in kitul meu PRO.

Voua cum vi se pare acest fard?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro


Etichete: , , , ,