Orly See Yah

Continui pe blog seria ojelor Orly. Am destul de multe oje de la acest brand si acum imi dau seama ca am pozele facute, dar nu am finalizat postarile pe blog. Astazi echilibrez balanta cu o oja de toamna, in nuanta See Yah!





Aceasta oja face parte din colectia Divorcee alaturi de alte 5 nuante: Pawn the Ring, It's Not Me It's You, Take Him to the Cleaners, One Night Stand, and 50/50.


Culoarea este rosu ruginiu, sidefat  si am aplicat doua straturi pentru a obtine o nuanta opaca.


Aplicarea este foarte usoara datorita texturii perfecte a  ojei, pensula medie ma ajuta sa aplic uniform stratul de oja. Capacul, semnatura brandului Orly este negru, mat, cauciucat antialunecare. Si pozele imi stau marturie ca nu imi aplic chiar optim lacul de unghii, daca ar mai trebui sa fiu atenta sa nu imi cada pensula, as face manichiura intregului deget.


Rezistenta acestei oje este de trei ziile. Pozele le-am facut in cea de-a doua zi si deja se poate observa matuirea lor pe varfuri. Este normal sa nu reziste mai mult de atat pentru ca eu tot timpul am activitati solicitante cu mainile.



Mie imi place oja asta ruginie si o port de fiecare data cu placere. Voua va place?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!


Daca va place ce scriu, urmariti-ma si pe YouTube, Instagram, Tweeter, Pinterest sau Google+

Etichete: , , , , ,