Corai Make-up Look

Dragilor... iata si look-ul nr 3 de la concursul Little D.
M-am conformat tendintelor si nu puteam neglija culoare vedeta: Corai... asa ca m-am pus pe treaba :)






Am pregatit tenul prin demachere+ tonifiere+ hidratare :)
Am folosit fondul de ten L`oreal Infailible Brush in nuanta 235 Honey, am conturat fata cu pudra Chocolate Soleil de la Too Faced 
aplicand pe tample, sub pometi, sub barbie, maxilar si pe lateralele nasului.  Apoi am fixat totul cu pudra translucida de la Artdeco.



Am trecut la machiajul ochilor pentru care am folosit ca baza tot fondul de ten fixat cu pudra. Am conturat usor sprancenele cu corectorul pentru sprancene de la MUFE.

Am aplicat pe pleoapa mobila o nuanta de corai din trusa de 120 culori de la CS, am conturat putin pliul cu fardul mat nr. 98 (brown) de la MUFE estompand foarte bine pentru a nu pierde din intensitatea coraiului. Am repetat aplicarea nuantelor pentru pleoapa inferioara.
In coltul intern al ochiului am aplicat un creion alb pentru lominozitate, iar pe arcada foarte putin auriu din aceasi paleta de la CS.
Pe pleoapa de sus am aplicat dermatograf negru de la Pupa fixat cu putin Aqua creamliner negru de la MUFE (nu am vrut sa fie o linie dura de tus).
Am rimelat genele cu Volumissime de la L`oreal




Pe pometi am pus blush in nuante de piersica, iar pe buze am combinat un ruj nude cu unul corai si am finisat cu Lip Bronzer in nuanta Sun Bunny de la Too Faced.





Sper sa va placa!
Nu uitati de giveaway
Kisses

Etichete: