Curcubeu inspirat de bratara creata de Stepfanie + entry to a make-up contest

Zilele trecute m-am jucat cu prietena mea Stephanie pentru a realiza un machiaj fantezie ... machiaj inspirat de bratarica realizata de ea :) ... cand am vazut cat este de viu colorata am spus "Clar... este ca un curcubeu"

Ea a facut deja o postare pe blog... nu a mai avut rabdare :)

M-am gandit sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura si sa particip cu aceasta ocazie la concursul realizat de Sudessa cu ocazia atingerii a 100 followers ... asa ca va indemn si de data aceasta sa participati... aveti voie cu maxim 3 machiaje :)

Sa incepem cu pozele.....

intai a aratat asa ....




... dupa care am adaugat gene false si glitter....









....dupa care am machiat ochiul celalat si am adaugat pe restul fetei "rafale de vant magic"








Vedeti cate lucruri bune se pot realiza prin colaborare???
1. am realizat primul meu machiaj fantezie
2. prezentarea altfel a bijuteriei este de bun augur
3. particip la un concurs cu acest machiaj....

Sper sa va placa :)
Nu uitati de my giveaway
Kisses!

Etichete: , ,