Summer colored look

Dragilor,

Dupa cum bine stiti sunt o mare fana a concursurilor de make-up, asa ca zilele astea particip la concursul organizat de Little D si evident ca va indemn sa participati si voi.

Regulile sunt foarte simple si mai mult de atat .... puteti participa cu 3 look-uri. Eu o sa fac asta.
Primul look este:




Nu cred ca mai are sens sa spun ca mi-am pregatit tenul prin demachere+ tonifiere+ hidratare :)
Am folosit fondul de ten L`oreal Infailible Brush in nuanta 235 Honey, am luminat cearcanele cu Full Cover de la MUFE, am conturat fata cu pudra Chocolate Soleil de la Too Faced si apoi am fixat totul cu pudra translucida de la Artdeco.

Am trecut la machiajul ochilor pentru care am folosit ca baza tot fondul de ten fixat cu pudra. Am conturat usor sprancenele cu corectorul pentru sprancene de la MUFE.
Am aplicat pe toata pleoapa alb irizant in nuanta Sugar Cube de la Estee Lauder, apoi am aplicat galben sidefat din trusa de 120 de la CS. Am insistat cu galben la coltul intern al ochiului si am estompat usor spre coltul extern. Am adaugat o nuanta de verde crud din aceasi paleta si am blenduit bine pentru a trece frumos de la o nuanta la alta.
Pentru a pastra ideea machiajului am conturat ochii cu un kholul  albastru indigo Starry night blue de la Avon, iar pe mucoasa negru de la Pupa.
Ca sa adaug dramatism machiajului am aplicat si gene false si apoi mascara waterproof Volumissime de la L`oreal.

Pometii au fost colorati cu Blush Mineral de la L`oreal nuanta Soft Peach, iar pe buze am aplicat rujul Infailible 103 (Perma-Pink) peste care am pus lip bronzer Sun Bunny de la Too Faced.

Nu am simtit nevoia sa folosesc iluminator pe fata sau arcada pentru a nu incarca machiajul.
Acum va las cu pozele facute de prietena mea Stepfanie :)





Sper sa va placa.
Nu uitati de giveaway :)

Kisses

Etichete: