Review Aqua cream de la Make Up For Ever

Dupa cu stiti acum ceva vreme mi-am cumparat cateva produse de la MUFE printre care si 2 aqua creams :).  Am ales nunata red si peach.


Descrierea producatorului ( www.makeupforever.com ) :




The Aqua Cream is an ultra-pigmented, long-lasting waterproof cream. Highly concentrated in mother-of-pearl pigments, it provides an immediate color intensity with a luminous finish.
Its long-lasting formula will not crease or smudge under the most extreme conditions.


Available in 22 shades, the multipurpose Aqua Cream can be applied on your lips, cheeks and eyes.
Shades #5, 6, 7, 8, 9, 10 are formulated for the Lips & Cheeks.
Shades #1, 2, 3, 4, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, and 22 are formulated for the Eyes & Cheeks.



Desigur ca nu ii pot contrazice... aceste produse sunt minunate.
Nuanta red eu am folosit-o pentru ochi (liner pentru machiaj curcubeu) si pentru buze si pot spune cu mana pe inima ca este cel mai durabil ruj rosu pe care l-am incercat vreodata pana acum.
L-am purtat in diferite ocazii si a durat foarte mult: 5-6 ore fara retusuri in conditiile in care eu nu am si aqua liner waterproof pentru a mari durabilitatea acestora.
Nunata peach am folosit-o ca baza pentru fard, am purtat-o singura pe pleoape, am pus-o pe buze sau ca iluminator pe pometi si sta acolo unde o pui ore intregi ceea ce m-a deteminat sa o folosesc la fel de des pentru machiajul miresicilor :D



Sunt foarte pigmentate si waterproof ... le-am testa la mare si la fel ca fondul de ten au rezistat foarte bine toata ziua, deci la piscina daca nu mergeti nemachiajte puteti apela la aceste produse
Din pacate aceste produse trebuiesc aplicate foarte repede pentru ca se usuca si atunci nu mai pot fi intinse. La fel pe buze se simte putin usat, dar nu iti usuca si buzele.... el se ususca si probabil ca acesta este motivul.
Eu tin buzele foarte bine intinse pentru a patrunde si prin "crapaturile" de pe buze si astfel creez un aspect uniform pentru culoare. Daca exista pericolul sa se stranga in crapaturile buzelor (la mine nu s-a intamplat, dar depinde cat de uscate aveti voi buzelel) poate fi uniformizat cu degetele si astfel arata fresh din nou pentru alte cateva ore. 
Ca orice ruj rosu incepe sa dispara din centrul buzei spre contur, dar puteti sa reimprospatai machiajul si asa se mai adauga cateva ore la durabilitate... poti sa il prelungesti prin refresh-uri chiar si 20 ore.

In concluzie iubesc aceste produse si le-am folosit intens vara asta.
Voua va plac produsele MUFE? Ce ati incercat de la ei?
Kisses

Etichete: , , ,