Revenire - Review Aqua Cream de la MUFE

Dragilor,

In urma cu ceva timp am facut un review la aqua cream de la MUFE, pe care il puteti vedea aici.
Atunci va spuneam ca " pe buze se simte putin uscat, dar nu iti usuca si buzele.... el se ususca si probabil ca acesta este motivul".





Ei bine pentru ca ma obsedeaza aceasta minunata nuanta de rosu, ulterior mi-am cumparat si creionul de buze aqua lip liner in nuanta red si categoric acesta face diferenta... am observat ca linerul este super cremos, iar cand aplic stratul de ruj (sa ii spunem ruj nuantei red de aqua cream :D ) deja nu mai il simteam uscat.




Acest contur l-am folosit si cu cealalta nuanta de aqua cream si am obtinut un roz/ auriu minunat si de durata, dar folosit cu un ruj obisnuit ii mareste rezistenata cu 1-2 ore, deci  BEST EVER :)


Eu cam atat am avut de adaugat referitor la aceasta.


Kisses
Dana

Etichete: , , ,