Summer bronze make-up

Dragilor,

Cum va spuneam si aici particip la concursul de machiaj cu 3 look-uri. .. acesta este cel de-al doilea.
Pentru ca pentru mine vara inseamna in primul rand bronz, m-am gandit sa realizez un machiaju "bronzuliu". Spun asta ca eu nu sunt tocmai bronzata, dar am reusit sa adaug un glow frumos tenului :)






Am pregatit tenul prin demachere+ tonifiere+ hidratare :)
Am folosit fondul de ten L`oreal Infailible Brush in nuanta 235 Honey,  am conturat fata cu pudra Chocolate Soleil de la Too Faced 
aplicand pe tample, sub pometi, sub barbie, maxilar si pe lateralele nasului. Apoi am fixat totul cu pudra translucida de la Artdeco. 
Blush-ul pe care l-am folosit Star Bronzer Intense 01 de la Lancome, iar deasupra pometilor si pe puntea nasului am folosit fard auriu din paleta Trio de la L`oreal. 




Am trecut la machiajul ochilor pentru care am folosit ca baza tot fondul de ten fixat cu pudra. Am conturat usor sprancenele cu corectorul pentru sprancene de la MUFE.
Am definit pliul cu fardul mat nr. 98 (brown) de la MUFE, apoi am pus pe toata pleoapa mobila nuanta Mocha Cup de la Estee Lauder. Am folosit fardul brown mat si pe linia genelor de jos. Am luminat coltul intern cu nuanta aurie folosita pentru iluminarea pometilor, dar am urcat foarte putin si pe arcada.
La final, mascara waterproof Volumissime de la L`oreal.





Pentru buze am folosit un ruj nude peste care am aplicat Lip Bronzer in nuanta Sun Bunny de la Too Faced.

Acestea fiind spuse ... mi-am pus costumul de baie... palaria si am iesit in blacon sa fac pozeeeeee :))




Sper sa va placa :)
Nu uitati de giveaway
Kisses

Etichete: